Notice: Undefined index: search in /home/adaranur/domains/adara-nurse.co.il/public_html/wp-content/plugins/redux-framework/redux-core/inc/extensions/search/class-redux-extension-search.php on line 40

Deprecated: Function create_function() is deprecated in /home/adaranur/domains/adara-nurse.co.il/public_html/wp-content/themes/djompo/inc/widgets/djompo-latestpost-widget.php on line 114

Deprecated: Function create_function() is deprecated in /home/adaranur/domains/adara-nurse.co.il/public_html/wp-content/themes/djompo/inc/widgets/djompo-social-widget.php on line 119
עוזבים את הבית בשביל להגיע הביתה – בית סיעודי יד בינימין! | בית סיעודי - יד בנימין

ראשון - חמישי: 9:00 - 17:30 | ימי שישי וערבי חג: 09:00 - 13:00

עוזבים את הבית בשביל להגיע הביתה – בית סיעודי יד בינימין!

יד בנימין בית סיעודי

מצב סיעודי אינו מצב פשוט, אך ניתן להפוך אותו פשוט יותר. ברוכים הבאים אל “בית סיעודי יד בינימין”! אנו מזמינים אתכם ואת האדם הסיעודי הקרוב אליכם, להגיע להתרשם מאיתנו: מהצוות המסור, מהחדרים המרווחים, משביעות רצונם של הדיירים ומעל לכל – מהאווירה הביתית. אנו מודעים לכך שהדבר הקשה ביותר לחולים הסיעודיים הוא לעזוב את ביתם. מסיבה זו, אנו משקיעים משאבים רבים ביצירת אווירה חמימה, מקרבת ונעימה שמעניקה טעם של בית גם מחוץ לבית. 

בית סיעודי יד בינימין – נעים להכיר:

  • בשנת 2009 נפתח בית סיעודי יד בינימין
  • המוסד שלנו מוכר ע”י משרד הבריאות
  • בית סיעודי יד בינימין מנוהל ע”י גברת אינה בקרמן
  • אנו ממוקמים בסביבה פסטוראלית – כחמש דקות נסיעה בלבד מכביש 6
  • אנו מתחייבים על טיפול מקצועי וראוי ביקיריכם הסיעודיים  
  • אנו מציעים מענה רפואי המלא הניתן ע”י מטפלים, אחיות ורופאים
  • מגוון פעילויות וחוגי העשרה 
  • לפרטים נוספים, התקשרו – 08-6633401

בית סיעודי יד בינימין, מאפשר ליקירכם ליהנות ממגוון שירותים הניתנים להם תחת קורת גג אחת. אצלנו, החולה הסיעודי מקבל מענה איכותי לכל צרכיו האישיים – מבדיקות רפואיות וליווי סוציאלי, דרך טיפולי ריפוי בעיסוק וחוגים ועד ארוחות מוכנות ומזינות לאורך שעות היום. יקירכם אולי עוזבים את ביתם, אך כשהם מגיעים אלינו – הם מגיעים הביתה!

בית סיעודי: נחת ליקירכם, חופש ושקט נפשי לכם

עם אבחון בן משפחתכם כסיעודי, סביר כי גם אתם ביקשתם לטפל בו: עברתם לגור איתו, דאגתם לצרכיו ועשיתם כל שיכולתם בכדי שירגיש עטוף ונאהב. גם אתם לבסוף הבנתם כי טיפול באדם סיעודי רחוק מלהיות פשוט – מדובר על טיפול אינטנסיבי מסביב לשעון כ-24 שעות ביממה. סיוע הורדת בגדים ולבישת בגדים, רחצה, אכילה והליכה – אלו הם רק חלק מהדברים שהאדם הסיעודי אינו יכול לבצע לבדו וזקוק לסיוע בהם. 

בית סיעודי יד בינימין מטיב עמכם ועם בן משפחתכם הסיעודי:

  • האדם הסיעודי – מקבל את המסגרת הטיפולית הנכונה לו! סיעודיים רבים נבוכים לבקש עזרה מבני משפחתם. במידה והם כבר מבקשים סיוע – הם מרגישים נטל. המעבר לבית הסיעודי יוצר הקלה רגשית משמעותית. 
  • בני המשפחה – יכולים לשוב ולהתפנות לעיסוקיהם, תוך הידיעה כי בן משפחתם הסיעודי מקבל את הטיפול המקצועי-רפואי הנכון לו.

אמרתם פתרון זמני? אמרתם בית סיעודי יד בינימין!

אנו פותחים את זרועותינו ודלתות הבית הסיעודי שלנו גם לאנשים המעוניינים בפתרון קצר טווח. המטפל הסיעודי חזר למולדתו, אתם – בני המשפחה, זקוקים לחופשה קצרה או שהחלטתם לשפץ את ביתו של בן משפחתכם? הביקוש הגבוה לפתרונות זמניים, הביא אותנו להציע את שירותי הסיעוד שלנו גם לתקופה קצרה ומוגבלת מראש. 

לפרטים נוספים אודות הצטרפות בן משפחתכם לבית סיעודי יד בינימין, התקשרו אלינו עכשיו – 08-6633401

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
סרגל הנגישות