Notice: Undefined index: search in /home/adaranur/domains/adara-nurse.co.il/public_html/wp-content/plugins/redux-framework/redux-core/inc/extensions/search/class-redux-extension-search.php on line 40

Deprecated: Function create_function() is deprecated in /home/adaranur/domains/adara-nurse.co.il/public_html/wp-content/themes/djompo/inc/widgets/djompo-latestpost-widget.php on line 114

Deprecated: Function create_function() is deprecated in /home/adaranur/domains/adara-nurse.co.il/public_html/wp-content/themes/djompo/inc/widgets/djompo-social-widget.php on line 119
היתרונות שבמעבר לבית סיעודי | בית סיעודי - יד בנימין

ראשון - חמישי: 9:00 - 17:30 | ימי שישי וערבי חג: 09:00 - 13:00

היתרונות שבמעבר לבית סיעודי

יד בנימין - בית סיעודי לחולים סיעודיים

בבית סיעודי “יד בנימין”, אנו מטפחים את החולים הסיעודיים, עוטפים אותם באהבה ומעניקים להם את השירותים האיכותיים והמקצועיים ביותר, ביניהם:

  • שירותי סיעוד מלאים
  • טיפול רפואי של אחיות ורופאים
  • ארוחות מזינות, מגוונות ובריאות
  • מגוון חוגים ופעילויות 
  • הקפדה על הגינית המטופל ותחזוקת חדרו ועוד…

כשאתם מבררים אודות בית סיעודי יתרונות הם משהו שחשוב לכם להכיר. אז הנה, לפניכם: היתרונות הבולטים שבמעבר אל בית סיעודי!

טיפול בבית הסיעודי אל מול טיפול בבית ע”י מטפל סיעודי – מהו ההבדל?

אתם רוצים להבטיח את הטוב ביותר עבור האדם הסיעודי היקר לכם. מסיבה זו, אתם לא מבררים רק אודות בית סיעודי יתרונות, אלא גם בודקים אפשרות של טיפול ע”י מטפל סיעודי. במקרים מסוימים, מטפל סיעודי אכן יכול להעניק מענה ראוי. עם זאת, היתרונות של בית סיעודי – רבים ומשמעותיים יותר:

  • האדם הסיעודי מקבל מענה טיפולי נרחב משלל אנשי מקצוע – מקלינאית תקשורת ועד רופא
  • הפיקוח על האדם הסיעודי/מחלקות מתבצע ע”י מספר אנשי צוות, ולא ע”י מטפל אחד
  • שירותי הרפואה מוצעים בזמינות מלאה בתוך הבית הסיעודי
  • בבית הסיעודי, שלא כמו בבית המטופל, ישנם חוגים ופעילויות חברתיות

מתחושת בדידות ל”אני לא לבד”

אנשים סיעודיים סובלים פעמים רבות מבדידות, ומתחושה כי המוגבלות שלהם מגדירה אותם כ”שונים”. בבית הסיעודי לעומת זאת, כולם שווים – חולקים את אותו מצב רפואי. מסביבה שבה לא תמיד הצליחו להבין את הקשיים שלהם, הם עוברים לסביבה שבה גם מטפלים בהם באופן ראוי, וגם מבינים אותם! בבית הסיעודי ישנה אווירה של קהילה מגובשת ושל קבוצה מאוחדת, וכך גם מתחזקת תחושת השייכות. אנשים במצב סיעודי לא זקוקים רק לטיפול מתאים, אלא גם לתחושה כי אינם לבד.

האדם הסיעודי נהנה מסדר יום ושלל פעילויות

אנשים סיעודיים שאינם מטופלים במסגרת המתאימה להם, סובלים. שלא תטעו: העובדה כי אתם מתעקשים להשאיר את האדם הסיעודי בבית לא בהכרח מטיבה עמו, אלא פעמים רבות פוגעת בו. סיעודיים רבים מעידים כי בבית אין להם שגרת יום, ובכל יום הם קמים אל ריק ושעמום שלא רק שלא תורמים למורל שלהם, אלא עלולים לגורם לדכדוך.

בבית סיעודי, מוצעים שלל חוגים ופעילויות המנעימים את זמנם של החולים הסיעודיים. הפעילויות השונות כוללות חוגי מוסיקה, חוגים עם בעלי חיים, שירה בציבור ועוד. בבית סיעודי “יד בנימין”, ישנו דגש רב על פעילויות חברתיות, כאשר חלקן מועברות ברמה אישית-פרטנית וחלקן בקבוצה. 

תפקידכם כבני משפחה? להיות בני משפחה

כשמדברים על בית סיעודי יתרונות, אי אפשר שלא לדבר גם עליכם, בני המשפחה. כמעט תמיד, לפני המעבר לבית הסיעודי, בני המשפחה (אחים, ילדים, נכדים ואפילו נינים), משקיעים משאבים רבים בניסיון לטפל באדם הסיעודי. זה מתחיל במשמרות מתחלפות בנות כמה שעות בין בני המשפחה, ומסתיים בהבנה כי פורמט טיפול זה לא מטיב עם האדם הסיעודי ובטח שלא אתכם.

המעבר לבית הסיעודי מעניק הקלה משמעותית לאדם הסיעודי, אך גם לכם, בני המשפחה:

  • אתם זוכים (ואולי לראשונה) בשקט הנפשי כי האדם הקרוב אליכם נמצא בידיים טובות
  • אינכם צריכים לטפל באדם הסיעודי, ומעבר לכך – לא צריכים להיות מתוסכלים על שאינכם מצליחים לטפל בו
  • תפקידכם כבני משפחה הוא לעטוף, לאהוב, לחזק ולהיות נוכחים! עם מעברו של האדם היקר לכם לבית סיעודי, אתם יכולים להיות בני משפחה “במשרה מלאה”!

אנו מזמינים אתכם להתרשם מאיתנו – מבית סיעודי “יד בנימין”, הבית החדש של יקיריכם. לפרטים נוספים ותיאום סיור, אתם יכולים להשאיר לנו פניה או לפנות אלינו – 08-6633401

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
סרגל הנגישות